Οδηγός προγραμμάτων
13
Δε θα ακυρώσουμε το σύνολο του προγράμματος, εάν τα ουσιώδη
στοιχεία αφορούν μόνο μέλος του ομαδικού προγράμματος και:
•
ο κάτοχος προγράμματος ή διαχειριστής προγράμματος έχει
ρωτήσει το ενδιαφερόμενο μέλος για αυτά τα ουσιώδη στοιχεία
πριν υποβάλει αίτηση για το πρόγραμμα, πριν το ανανεώσει ή
προβεί σε αλλαγές σε αυτό και
•
εξ όσων γνωρίζει ή πιστεύει ο κάτοχος προγράμματος ή
διαχειριστής προγράμματος, αυτά τα ουσιώδη στοιχεία ήταν
ανακριβή και ελλιπή.
Θα ακυρώσουμε μόνο το τμήμα του προγράμματος που χορηγεί παροχές
σε εσάς ως μέλος ως μη γενόμενο, εάν εσείς (ή ο κάτοχος προγράμματος ή
διαχειριστής προγράμματος για λογαριασμό σας):
•
σκόπιμα ή απερίσκεπτα μας χορηγήσατε ανακριβή ή ελλιπή
ουσιώδη στοιχεία, ή
•
δεν επιδείξατε εύλογη επιμέλεια κατά τη χορήγηση σε εμάς ακριβών
και πλήρων ουσιωδών στοιχείων και δε θα σας καλύπταμε καθόλου
βάσει του προγράμματος, εάν γνωρίζαμε τα εν λόγω ουσιώδη στοιχεία.
Δε θα ακυρώσουμε το τμήμα του προγράμματος που σας χορηγεί παροχές
ως μέλος, εάν σας παρείχαμε κάλυψη με διαφορετικούς όρους βάσει του
προγράμματος, εάν γνωρίζαμε για τα ουσιώδη στοιχεία, αλλά μπορεί να
αρνηθούμε να εξοφλήσουμε οποιαδήποτε απαίτηση που υποβάλλετε εν
όλω ή εν μέρει.
Εάν είχαμε εφαρμόσει διαφορετικούς όρους, προϋποθέσεις και εξαιρέσεις
σε εσάς ως μέλος, τότε το πρόγραμμα θα θεωρούταν ως εάν περιείχε
τους εν λόγω διαφορετικούς όρους, προϋποθέσεις και εξαιρέσεις και μια
απαίτηση θα εξοφλούνταν μόνο εάν:
•
Πληρούσατε όλους τους όρους και προϋποθέσεις του
προγράμματος και η απαίτηση δε εξαιρούταν με άλλο τρόπο
•
Πληρούσατε τους διαφορετικούς όρους και προϋποθέσεις που θα
εφαρμόζαμε και
•
Δεν εμπίπτει στις οποιεσδήποτε διαφορετικές εξαιρέσεις που θα
εφαρμόζαμε.
Εάν σας παρείχαμε κάλυψη βάσει του προγράμματος με υψηλότερο
ασφάλιστρο, οι πληρωτέες παροχές σε οποιαδήποτε απαίτηση που
υποβάλλετε θα μειώνονται αναλογικά με βάση το ποσό του ασφαλίστρου
που θα χρεώναμε.Για παράδειγμα, μόνο το ήμισυ της απαίτησης θα
εξοφληθεί, εάν σας είχαμε χρεώσει διπλό ασφάλιστρο.
GC3
Εάν υποβάλλετε απαίτηση για την οποία γνωρίζετε ότι είναι ψευδής ή
παραποιημένη, θα αρνηθούμε να εξοφλήσουμε την απαίτηση.Εάν έχει ήδη
καταβληθεί οποιαδήποτε πληρωμή, θα ανακτήσουμε οποιαδήποτε έξοδα
από τον κάτοχο του προγράμματος.Θα ακυρώσουμε την κάλυψη από την
ημερομηνία για την οποία θα μας ενημερώσετε.
GC4
Θα αποστέλλουμε κάθε αλληλογραφία σχετικά με το πρόγραμμα στον
κάτοχο του προγράμματος.
GC5
Όταν επιλαμβανόμαστε της απαίτησής σας, πάντα θα:
•
επικοινωνούμε απευθείας με εσάς, εάν είστε ηλικίας 18 ετών ή άνω
•
επικοινωνούμε απευθείας με το κύριο μέλος, εάν είστε κάτω των 18
ετών,
εκτός εάν εσείς ή ο προσωπικός εκπρόσωπός σας μας χορηγήσει ρητή
συγκατάθεση να επικοινωνήσουμε με οποιοδήποτε άτομο σχετικά με την
απαίτησή σας σύμφωνα με την πολιτική μας περί προστασίας δεδομένων
προσωπικού χαρακτήρα.
GC6
Εάν χρειαστεί να υποβάλλετε απαίτηση, πρέπει να ακολουθήσετε τις
Διαδικασίες αποζημίωσής σας και να στείλετε όλες τις πληροφορείς που
ζητάμε το συντομότερο δυνατό.
GC7
Εάν ζητήσουμε περισσότερες πληροφορίες προς στήριξη της
απαίτησής σας, αυτές πρέπει να παρασχεθούν, διαφορετικά δε θα
εξοφληθεί η απαίτησή σας.Έχουμε, επίσης, το δικαίωμα να δώσουμε
εντολή σε ειδικό ιατρό της επιλογής σας να σας εξετάζει όσο συχνά
νομίζουμε ότι είναι απαραίτητο για την στήριξη της απαίτησής σας.
GC8
Εάν απορρίψουμε μια απαίτηση βάσει ενός προγράμματος, για
οποιονδήποτε λόγο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι η απαίτηση καλύπτεται
βάσει του προγράμματος.
GC9
Εάν υποβληθεί καλυπτόμενη απαίτηση οποιαδήποτε στιγμή και
σχετίζεται με το έτος του προγράμματος για το οποίο έχει προγενέστερα
χορηγηθεί έκπτωση για μη υποβολή απαιτήσεων, το ποσό της έκπτωση για μη
υποβολή απαιτήσεων πρέπει να επιστραφεί πριν εξοφληθεί η απαίτησή σας.
GC10
Εάν υποβληθείτε σε θεραπεία σε νοσοκομείο, κλινική ή οποιοδήποτε
άλλο ίδρυμα όπου χρησιμοποιείται άμεση χρέωση ή διευθετήσεις
χωρίς μετρητά και η σχετική απαίτηση διαπιστωθεί, στη συνέχεια, ότι
δεν είναι καλυπτόμενη, έχομε το δικαίωμα να ανακτήσουμε το πλήρες
ποσό της απαίτησης από εσάς ή από τον κάτοχο του προγράμματος.Η
εξόφληση μιας απαίτησης δεν αποτελεί ένδειξη της αποδοχής ευθύνης
για την απαίτηση ή επιβεβαίωση ότι θα αποζημιωθούν περαιτέρω έξοδα
θεραπείας για την ίδια ή άλλες σχετιζόμενες ιατρικές παθήσεις.
GC11
Εάν υπάρχουν άλλα ασφαλιστικά προγράμματα ή ασφαλιστήρια
συμβόλαια που καλύπτουν μια απαίτηση, συμπεριλαμβανομένων των
συμφωνιών αμοιβαίας ασφάλισης υγείας, και έχουν τις ίδιες ή ισοδύναμες
παροχές, θα εξοφληθεί μόνο το τμήμα της απαίτησης που μας αφορά
σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχετε με εμάς, αφού:
•
έχετε καταβάλει οποιεσδήποτε απαλλαγές που ισχύουν για
οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα προγράμματα ή ασφαλιστήρια
συμβόλαια και
•
έχετε καταβάλει οποιαδήποτε απαλλαγή του προγράμματος που
έχετε με εμάς.
GC12
Δε θα επιστρέψουμε τα πρωτότυπα έγγραφα της απαίτησης σε εσάς
αφού καταβληθεί πληρωμή σε εσάς ή στον προμηθευτή.
GC13
Εάν εμφανίζονται περισσότερα από ένα νομίσματα στον Πίνακα
παροχών, το όριο παροχής που εμφανίζεται στο ίδιο νόμισμα που έχουν τα
προγράμματά σας θα ισχύει για εσάς.
GC14
Εάν η χώρα στην οποία κατοικείτε είναι σε περιοχή όπου
εισπράττουμε τυχόν φόρους, θα τους χρεώσουμε στο οφειλόμενο
ασφάλιστρο.
GC15
Εάν η περιοχή κάλυψης είναι η Περιοχή 3 και είστε υπήκοος των
ΗΠΑ, θα ακυρώσουμε την κάλυψή σας, εάν έχετε περάσει πάνω από 180
συνεχόμενες ημέρες στις ΗΠΑ σε οποιοδήποτε ένα έτος προγράμματος.
GC16
Μπορούμε να εφαρμόσουμε διοικητική χρέωση για την
αντικατάσταση ή επανέκδοση εγγράφων του προγράμματος ή κάρτες
μελών.
GC17
Εάν υπάρχει διακοπή στην κάλυψη με εμάς, για οποιονδήποτε λόγο,
μπορούμε να αλλάξουμε οποιουσδήποτε όρους προγράμματος και να
εφαρμόσουμε οποιεσδήποτε ειδικές προϋποθέσεις.
GC18
Ο κάτοχος προγράμματος ή διαχειριστής προγράμματος πρέπει
να μας ενημερώσει εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή
ηλεκτρονικό μήνυμα σχετικά με δικαστικές διαδικασίες ή το δικαίωμα
άσκησης αγωγής έναντι οποιουδήποτε άλλου συμβαλλόμενου, λόγω
οποιωνδήποτε περιστάσεων οι οποίες οδήγησαν σε απαίτηση βάσει
του προγράμματος.Ο κάτοχος προγράμματος και ο διαχειριστής
προγράμματος πρέπει να συνεχίσουν να μας ενημερώνουν εγγράφως και
να λαμβάνουν όλα τα μέτρα που ευλόγως χρειαζόμαστε, για να εγείρουμε
δικαστικές διαδικασίες κατά του έτερου συμβαλλόμενου.
GC19
Ο κάτοχος προγράμματος ή διαχειριστής προγράμματος πρέπει
να μας ενημερώνει για οποιεσδήποτε διαπραγματεύσεις ή συζητήσεις
διακανονισμού στις οποίες θα συμμετάσχετε με οποιονδήποτε άλλο
συμβαλλόμενο σχετικά με οποιαδήποτε αγωγή, η οποία θα οδηγήσει
σε αξίωση αποζημίωσης βάσει του προγράμματος.Δεν πρέπει να
συμφωνήσετε να συμμετάσχετε σε διακανονισμό με οποιονδήποτε
συμβαλλόμενο πριν συμφωνήσουμε για αυτό εγγράφως.
GC20
Δικαιούμαστε να εγείρουμε δικαστικές διαδικασίες εν ονόματί
σας προς δικό μας όφελος για την ανάκτηση των εξόδων οποιασδήποτε
καλυπτόμενης απαίτησης βάσει του προγράμματος.Θα αποφασίσουμε
πώς θα χειριστούμε οποιεσδήποτε δικαστικές διαδικασίες.
GC21
Εάν επιθυμείτε να εγείρετε αγωγή εναντίον μας αναφορικά με ένα
πρόγραμμα, πρέπει να το πράξετε εντός τριών ετών από την ημερομηνία
που έλαβε χώρα το σχετικό συμβάν.
GC22
Το πρόγραμμα UltraCare και όλα τα πρόσθετα προγράμματα
διέπονται από το δίκαιο της Αγγλίας και Ουαλίας.Αποκλειστικά αρμόδια
για οποιεσδήποτε διαφορές, συμπεριλαμβανομένων μη συμβατικών
διαφορών και αξιώσεων, θα είναι τα δικαστήρια της Αγγλίας και Ουαλίας.
GC23
Οποιεσδήποτε μεταφρασμένες εκδόσεις των εγγράφων μας
τις οποίες εκδίδουμε προορίζονται μόνο για τους σκοπούς της
πληροφόρησής σας.Στην περίπτωση οποιασδήποτε διαφοράς ή
ασυμφωνίας στο κείμενο ή στην ερμηνεία, θα υπερισχύει η αγγλική
έκδοση.