untitled - page 6

Οδηγός προγραμμάτων
5
Ο κάτοχος προγράμματος θα ενημερωθεί εγγράφως εάν, για
οποιονδήποτε λόγο, δεν είναι δυνατή η είσπραξη των ασφαλίστρων.
Οι προσπάθειες είσπραξης του ασφαλίστρου θα συνεχιστούν μέχρι ο
κάτοχος προγράμματος να παρέχει εναλλακτικές εντολές.Αυτό μπορεί να
σημαίνει ότι περισσότερα από ένα ασφάλιστρα χρειάζεται να εισπραχθούν
στην ημερομηνία της επόμενης είσπραξης.Βλ. ενότητα «Ανεξόφλητα ή
ληξιπρόθεσμα ασφάλιστρα» για περισσότερες πληροφορίες.
Ο κάτοχος προγράμματος είναι υπεύθυνος για την παροχή ενημερωμένων
στοιχείων λογαριασμού.Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να ενημερώσει
για τυχόν μεταβολές στα στοιχεία ώστε να διασφαλιστεί η είσπραξη
οποιωνδήποτε ασφαλίστρων.
Τραπεζικά εμβάσματα, επιταγές και τραπεζικές επιταγές
Δείτε την Ατομική αίτηση ή την πρόταση ανανέωσης του προγράμματος
για τα στοιχεία πληρωμής.Κατά την καταβολή πληρωμής, ο κάτοχος του
προγράμματος πρέπει να συμπληρώσει το ονοματεπώνυμό του και τον
αριθμό της πρότασης προσφοράς ή τον αριθμό του προγράμματος
UltraCare ως αιτιολογία.
Ανεξόφλητα ή ληξιπρόθεσμα ασφάλιστρα
Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να διασφαλίσει ότι τα ασφάλιστρα θα
εξοφληθούν κατά την ή πριν από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας
πληρωμής τους.Θα ενημερώσουμε τον κάτοχο προγράμματος, εγγράφως,
εάν οι πληρωμές δεν καταβληθούν εγκαίρως.
Δε θα εγκρίνουμε ούτε θα εξοφλήσουμε οποιεσδήποτε απαιτήσεις, μέχρι
να εξοφληθούν όλα τα οφειλόμενα ασφάλιστρα.
Θα ακυρώσουμε ένα πρόγραμμα, εάν δεν ληφθεί πληρωμή εντός
30 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμής
του ασφάλιστρου.Εάν ακυρώσουμε ένα πρόγραμμα, ο κάτοχος του
προγράμματος θα πρέπει να υποβάλλει αίτηση για νέο πρόγραμμα.Θα
χρεώσουμε τα εκάστοτε ασφάλιστρα σε ισχύ και η κάλυψη μπορεί να
έχει νέους όρους.Οποιαδήποτε υφιστάμενη έκπτωση για μη υποβολή
απαιτήσεων δε θα ισχύει πλέον.
Προσθήκη εξαρτώμενων μελών
Με τη δική μας συμφωνία, ο κάτοχος προγράμματος μπορεί να προσθέσει
εξαρτώμενα μέλη στο πρόγραμμα UltraCare μετά από την ημερομηνία
έναρξης του προγράμματος.Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να
υποβάλει την αίτηση εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας
ή ηλεκτρονικό μήνυμα, εκτός εάν οι όροι ασφάλισης είναι CPME ή FMU.
Εάν οι όροι ασφάλισης είναι CPME, δείτε την ενότητα «Μεταφορές» για
πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αίτησης.Εάν οι όροι ασφάλισης είναι
FMU, ο κάτοχος του προγράμματος πρέπει να στείλει Ατομική αίτηση,
συμπεριλαμβανομένου του ιατρικού ερωτηματολογίου.
Με τη δική μας συμφωνία, ο κάτοχος προγράμματος μπορεί, επίσης, να
προσθέσει εξαρτώμενα μέλη σε οποιοδήποτε πρόσθετο πρόγραμμα
ταυτόχρονα με την προσθήκη τους στο πρόγραμμα UltraCare.Ο κάτοχος
προγράμματος πρέπει το ζητήσει αυτό εγγράφως με επιστολή, μήνυμα
τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα.
Κατά την υποβολή αιτήματος προσθήκης εξαρτώμενων μελών, ο κάτοχος
προγράμματος πρέπει, επίσης, να μας ενημερώσει για όλα τα ουσιώδη
στοιχεία.Εάν δεν είστε βέβαιοι για το κατά πόσο ένα στοιχείο είναι
ουσιώδες, ο κάτοχος προγράμματος θα πρέπει να μας ενημερώσει σχετικά.
Βλ. γενική προϋπόθεση GC2 για περισσότερες πληροφορίες.
Με τη δική μας συμφωνία, η κάλυψη θα αρχίσει:
μόλις λάβουμε το αίτημα ή
σε μελλοντική ηλικία για την οποία θα μας ενημερώσει ο κάτοχος
προγράμματος,
εκτός εάν οι όροι ασφάλισης του εξαρτώμενου μέλους στο πρόγραμμα
UltraCare είναι CPME ή FMU.
Εάν οι όροι ασφάλισης του εξαρτώμενου μέλους είναι CPME στο
πρόγραμμα UltraCare, η κάλυψη θα αρχίσει μόλις λάβουμε την αποδοχή
από τον κάτοχο προγράμματος των ειδικών όρων που προσφέρονται στην
πρόταση ή σε μελλοντική ημερομηνία για την οποία μας έχει ενημερώσει ο
κάτοχος προγράμματος και για την οποία έχουμε συμφωνήσει, εφόσον δεν
υπάρχει διακοπή στην κάλυψη.
Εάν οι όροι ασφάλισης του εξαρτώμενου μέλους είναι FMU στο
πρόγραμμα UltraCare, η κάλυψη θα αρχίσει μόλις λάβουμε την αποδοχή
από τον κάτοχο προγράμματος των ειδικών όρων που προσφέρονται στην
πρόταση.
Η κάλυψη βάσει οποιουδήποτε πρόσθετου προγράμματος θα αρχίσει την
ίδια ημέρα με το πρόγραμμα UltraCare.
Δε θα προχρονολογήσουμε την κάλυψη σε καμία περίπτωση.
Με τη δική μας συμφωνία, ο κάτοχος του προγράμματος μπορεί να
προσθέσει νεογνά ως εξαρτώμενα μέλη κατά τη διάρκεια του έτους
προγράμματος.Κατά την υποβολή αιτήματος, ο κάτοχος προγράμματος
πρέπει να μας ενημερώσει για όλα τα ουσιώδη στοιχεία.
Εάν ο κάτοχος προγράμματος υποβάλλει αίτηση εγγράφως πριν το νεογνό
γίνει 30 ημερών, δε θα εφαρμόσουμε οποιουσδήποτε όρους ασφάλισης
στην κάλυψη του νεογνού στο πρόγραμμα UltraCare και η ημερομηνία
συμμετοχής του στο πρόγραμμα θα συμπίπτει με την ημερομηνία
γέννησής του.Η προϋπόθεση κάλυψης BC5 και οι εξαιρέσεις κάλυψης BE1
και BE2 δε θα εφαρμοστούν.
Εάν ο κάτοχος προγράμματος υποβάλλει την αίτηση εγγράφως αφότου το
νεογνό γίνει 30 ημερών, θα εφαρμοστούν οι όροι ασφάλισης.Εάν οι όροι
ασφάλισης στο πρόγραμμα UltraCare είναι:
moratorium, η κάλυψη θα αρχίσει μόλις λάβουμε το αίτημα ή σε
μελλοντική ημερομηνία για την οποία θα μας ενημερώσει ο κάτοχος
του προγράμματος.
FMU, ο κάτοχος του προγράμματος πρέπει να στείλει Ατομική
αίτηση, συμπεριλαμβανομένου του ιατρικού ερωτηματολογίου.Η
κάλυψη θα αρχίσει μόλις λάβουμε την αποδοχή από τον κάτοχο
προγράμματος των ειδικών όρων που προσφέρονται στην
πρόταση.
Δε θα προχρονολογήσουμε την κάλυψη για οποιαδήποτε αιτήματα, τα
οποία λαμβάνουμε αφότου το νεογνό γίνει 30 ημερών.
Τα ασφάλιστρα μπορεί να αλλάξουν σε συνάρτηση με οποιαδήποτε
συμφωνημένα αιτήματα.
Κατά την προσθήκη οποιωνδήποτε εξαρτωμένων μελών, θα στείλουμε
στον κάτοχο προγράμματος αναθεωρημένη Βεβαίωση ασφάλισης και
νέα κάρτα μέλους, κατά περίπτωση, που θα εμφανίζει τις αλλαγές και
οποιουσδήποτε ειδικούς όρους που μπορεί να ισχύουν.
Αφαίρεση εξαρτώμενων μελών
Με τη δική μας συμφωνία, ο κάτοχος προγράμματος μπορεί να αφαιρέσει
ένα εξαρτώμενο μέλος από ένα πρόγραμμα μετά από την ημερομηνία
έναρξης του προγράμματος.Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να υποβάλει
το αίτημα εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό
μήνυμα.Η τελευταία ημέρα της κάλυψης θα είναι η ημερομηνία που
θα λάβουμε το αίτημα ή η μελλοντική ημερομηνία για την οποία έχει
ενημερώσει ο κάτοχος προγράμματος.
Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει, επίσης, να επιβεβαιώσει εγγράφως
με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικού μηνύματος, εάν
υπάρχουν οποιεσδήποτε απαιτήσεις για να υποβληθούν από οποιοδήποτε
μέλος στο πρόγραμμα για θεραπεία ή υπηρεσίες που ελήφθησαν, ή έξοδα
που προκύπτουν, στην ή πριν από την ημερομηνία λήξης της συμμετοχής
του εξαρτώμενου μέλους.
Εάν δεν έχουν υποβληθεί ή εάν δε θα υποβληθούν απαιτήσεις για
οποιοδήποτε μέλος στο πρόγραμμα, θα εκδοθεί κατ’αναλογία ποσό
επιστροφής.
Εάν δενέχουν εξοφληθεί απαιτήσεις, αλλά οποιοδήποτε μέλος
του προγράμματος έχει υποβάλλει απαιτήσεις τις οποίες δεν
έχουμε εγκρίνει ακόμα, ή θα υποβάλει απαιτήσεις τι οποίες
δε θα εγκρίνουμε ούτε θα καταβάλουμε αυτά τα έξοδα, εκτός
εάν όλα τα ασφάλιστρα έχουν ληφθεί για το σύνολο του έτους
προγράμματος.Θα εκδοθεί κατ’αναλογία ποσό επιστροφής, εάν
ο κάτοχος προγράμματος επιβεβαιώσει εγγράφως με επιστολή,
μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα ότι δεν επιθυμεί να
εγκρίνουμε την απαίτηση.
Εάν δεν έχουν εξοφληθεί απαιτήσεις, αλλά οποιοδήποτε μέλος του
προγράμματος έχει υποβάλει απαιτήσεις τις οποίες έχουμε εγκρίνει,
ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να επιβεβαιώσει εγγράφως με
επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα:
εάν έχουν προκύψει έξοδα και στην περίπτωση αυτή
εάν ο κάτοχος προγράμματος θα καταβάλει αυτά τα έξοδα ή εάν ο
κάτοχος προγράμματος αναμένει να εξοφλήσουμε την απαίτηση.
1,2,3,4,5 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,...25
Powered by FlippingBook