UltraCare
6
Η απαίτηση θα εξοφληθεί μόνο όταν έχουν ληφθεί όλα τα
ασφάλιστρα για το σύνολο του έτους προγράμματος. Θα εκδοθεί
κατ’αναλογία ποσό επιστροφής μόνο εάν ο κάτοχος προγράμματος
καταβάλλει αυτά τα έξοδα ή εάν δεν έχουν προκύψει έξοδα.
•
Εάν οποιοδήποτε μέλος του προγράμματος έχει υποβάλει
οποιαδήποτε απαίτηση την οποία έχουμε εγκρίνει και εξοφλήσει,
δε θα εκδοθεί ποσό επιστροφής και όλα τα ασφάλιστρα πρέπει να
εξοφληθούν για το σύνολο του έτους προγράμματος.
Εάν ένα εξαρτώμενο μέλος αφαιρεθεί από το πρόγραμμα UltraCare, θα
αφαιρεθεί και από οποιοδήποτε πρόσθετο πρόγραμμα.Η τελευταία ημέρα
κάλυψης οποιουδήποτε πρόσθετου προγράμματος θα συμπίπτει με την
τελευταία ημέρα κάλυψης του προγράμματος UltraCare.
Τα ασφάλιστρα μπορεί να αλλάξουν σε συνάρτηση με οποιαδήποτε
συμφωνημένα αιτήματα.
Εάν αφαιρεθούν εξαρτώμενα μέλη από περισσότερα από ένα
προγράμματα, θα συνδυαστεί οποιοδήποτε κατ’αναλογία ποσό
επιστροφής ή οφειλόμενο ασφάλιστρο σε εκκρεμότητα του κάθε
προγράμματος.
Εάν υπάρχει οφειλόμενο ασφάλιστρο, αυτό μπορεί να επιστραφεί μόνο στο
λογαριασμό από τον οποίο καταβλήθηκε αρχικά.Ο κάτοχος προγράμματος
θα είναι υπεύθυνος για:
•
τυχόν έλλειμμα λόγω των διαφορών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες
και
•
τυχόν επιβάρυνση με σχετικά τραπεζικά έξοδα.
Κατά την αφαίρεση οποιουδήποτε εξαρτώμενου μέλους από ένα
πρόγραμμα, ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να επιστρέψει τη Βεβαίωση
ασφάλισης.Εάν ένα εξαρτώμενο μέλος αφαιρείται από ένα πρόγραμμα
UltraCare, ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να επιστρέψει, επίσης, την
κάρτα μέλους του εξαρτώμενου μέλους.
Θα στείλουμε στον κάτοχο προγράμματος αναθεωρημένη Βεβαίωση
ασφάλισης που θα εμφανίζει τις αλλαγές και οποιουσδήποτε ειδικούς
όρους που ενδεχομένως να ισχύουν.
Μεταφορές
Εάν ένα νέο πρόσωπο θέλει να μεταφέρει την κάλυψη που έχει με άλλη
ασφαλιστική εταιρεία για να υποβάλει αίτηση για ασφαλιστικούς όρους
CPME σε εμάς, πρέπει να συμπληρωθεί Ατομική αίτηση για CPME και θα
χρειαστούμε μια πρωτότυπη βεβαίωση ασφάλισης από την προηγούμενη
ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία θα εμφανίζονται:
•
η αρχική ημερομηνία έναρξης με τη συγκεκριμένη ασφαλιστική
εταιρεία
•
τους όρους ασφάλισης και
•
οποιουσδήποτε ειδικούς όρους, οι οποίοι ενδεχομένως να έχουν
εφαρμοστεί.
Εάν υπάρχει διακοπή στην κάλυψη μεταξύ της ημερομηνίας λήξης του
προηγούμενου ασφαλιστικού προγράμματος και της αίτησης που θα
υπεβλήθη σε εμάς, δε θα προσφέρουμε μεταφορά των προηγούμενων
όρων ασφάλισης.
Εάν αποδεχθούμε την αίτηση, μπορεί να χρεώσουμε αυξημένο
ασφάλιστρο.Η κάλυψη θα αρχίσει μόλις λάβουμε την αποδοχή από
τον κάτοχο προγράμματος των ειδικών όρων που προσφέρονται στην
πρόταση ή σε μελλοντική ημερομηνία για την οποία μας έχει ενημερώσει
και για την οποία έχουμε συμφωνήσει, εφόσον δεν υπάρχει διακοπή στην
κάλυψη.
Οι όροι, προϋποθέσεις και παροχές του προγράμματός μας μπορεί να είναι
διαφορετικοί από αυτούς της προηγούμενης ασφαλιστικής εταιρείας.
Αλλαγές στο πρόγραμμα
Κατά την υποβολή αιτήματος αλλαγών σε ένα πρόγραμμα,
συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων προγραμμάτων, ο κάτοχος
προγράμματος πρέπει, επίσης, να μας ενημερώσει για όλα τα ουσιώδη
στοιχεία.Εάν δεν είστε βέβαιοι για το κατά πόσο ένα στοιχείο είναι
ουσιώδες, ο κάτοχος προγράμματος θα πρέπει να μας ενημερώσει σχετικά,
για τη δική σας προστασία.Βλ. γενική προϋπόθεση GC2 για περισσότερες
πληροφορίες.
Εάν αλλάξετε τη διεύθυνσή σας, ο κάτοχος προγράμματος πρέπει
μας ενημερώσει εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή
ηλεκτρονικό μήνυμα.Εάν η νέα διεύθυνσή σας είναι σε διαφορετική χώρα,
θα θεωρήσουμε ότι πρόκειται για τη χώρα στην οποία κατοικείτε, εκτός
εάν ο κάτοχος προγράμματος μας ενημερώσει περί του αντιθέτου.
Εάν ο κάτοχος προγράμματος επιθυμεί να αλλάξει την περιοχή κάλυψης
στο πρόγραμμα UltraCare και σε οποιοδήποτε πρόσθετο πρόγραμμα
Μητρότητας, πρέπει να μας ενημερώσει εγγράφως με επιστολή, μήνυμα
τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα, παραθέτοντας το λόγο για την
αλλαγή των περιστάσεων.Με τη δική μας συμφωνία, αυτή η αλλαγή μπορεί
να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους
προγράμματος.Θα προβούμε σε αυτή την αλλαγή από την ημερομηνία για
την οποία θα μας ενημερώσει ο κάτοχος προγράμματος ή οποιαδήποτε
μελλοντική ημερομηνία την οποία μας έχει αναφέρει.
Θα στείλουμε στον κάτοχο προγράμματος αναθεωρημένη Βεβαίωση
ασφάλισης, εάν η νέα διεύθυνσή σας είναι σε διαφορετική χώρα ή αλλάζει
η περιοχή κάλυψής σας.Εάν η περιοχή κάλυψής σας αλλάξει, θα στείλουμε
και νέα κάρτα μέλους.Η Βεβαίωση ασφάλισης και η κάρτα μέλους θα
εμφανίζουν τις αλλαγές και οποιουσδήποτε ειδικούς όρους που μπορεί να
ισχύουν.Τα ασφάλιστρα, οι φόροι και τα όρια παροχών μπορεί να αλλάξουν
σε συνάρτηση με οποιαδήποτε συμφωνημένα αιτήματα.
Ο κάτοχος προγράμματος δεν μπορεί να προβεί σε αλλαγές:
•
στο τύπο του προγράμματος UltraCare
•
στις απαλλαγές ή στη συχνότητα πληρωμής των ασφαλίστρων στο
πρόγραμμα UltraCare ή στο πρόσθετο πρόγραμμα Μητρότητας
•
στον αριθμό των μονάδων ενός πρόσθετου προγράμματος
Προσωπικών ατυχημάτων ή
•
στο νόμισμα οποιουδήποτε προγράμματος
κατά τη διάρκεια του έτους προγράμματος.Με τη δική μας συμφωνία,
αυτές οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή
κατά την ημερομηνία της επόμενης ανανέωσης του προγράμματος.Ο
κάτοχος προγράμματος πρέπει να μας ενημερώνει για τις αλλαγές
εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα
πριν από την ημερομηνία ανανέωσης του προγράμματος.Τα ασφάλιστρα,
οι φόροι και τα όρια παροχών μπορεί να αλλάξουν σε συνάρτηση με
οποιαδήποτε συμφωνημένα αιτήματα.
Τα πρόσθετα προγράμματα δεν είναι δυνατό να προστεθούν κατά τη
διάρκεια του έτους προγράμματος.Με τη δική μας συμφωνία, αυτά
μπορούν να συμπεριληφθούν από την ημερομηνία της επόμενης
ανανέωσης του προγράμματος.Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να
υποβάλει αίτηση εγγράφως με επιστολή, μήνυμα τηλεομοιοτυπίας
ή ηλεκτρονικό μήνυμα πριν από την ημερομηνία ανανέωσης του
προγράμματος.Κατά την υποβολή της αίτησης, ο κάτοχος προγράμματος
πρέπει να μας ενημερώσει, επίσης, για όλα τα ουσιώδη στοιχεία.Εάν δεν
είστε βέβαιοι για το κατά πόσο ένα στοιχείο είναι ουσιώδες, ο κάτοχος
προγράμματος θα πρέπει να μας ενημερώσει σχετικά, για τη δική σας
προστασία.
Ανανέωση
Με τη δική μας συμφωνία, ο κάτοχος του προγράμματος μπορεί
να ανανεώνει το πρόγραμμα UltraCare και οποιαδήποτε πρόσθετα
προγράμματα κάθε έτος.
Εάν ο κάτοχος προγράμματος επιθυμεί την ανανέωση του προγράμματος,
πρέπει να μας ενημερώσει εγγράφως με επιστολή, μήνυμα
τηλεομοιοτυπίας ή ηλεκτρονικό μήνυμα πριν από την ημερομηνία
ανανέωσης του προγράμματος.
Ο κάτοχος προγράμματος πρέπει να μας ενημερώσει για όλα τα ουσιώδη
στοιχεία πριν από την ημερομηνία ανανέωσης.Εάν δεν είστε βέβαιοι για
το κατά πόσο ένα στοιχείο είναι ουσιώδες, ο κάτοχος προγράμματος θα
πρέπει να μας ενημερώσει σχετικά, για τη δική σας προστασία.Βλ. γενική
προϋπόθεση GC2 για περισσότερες πληροφορίες.
Μπορεί να αλλάξουμε τους ορισμούς, τις παροχές, τις γενικές
προϋποθέσεις, τις προϋποθέσεις κάλυψης παροχών και τις εξαιρέσεις
κάλυψης παροχών που ισχύουν για το πρόγραμμα UltraCare και
οποιαδήποτε πρόσθετα προγράμματα.Οι οποιεσδήποτε αλλαγές θα
σταλούν στον κάτοχο προγράμματος μαζί με την πρόταση προσφοράς
ανανέωσης τουλάχιστον έξι εβδομάδες πριν από την ημερομηνία
ανανέωσης.Τα ασφάλιστρα ανανέωσης πρέπει να καταβάλλονται στην ή
πριν από την ημερομηνία ανανέωσης.
Τα ασφάλιστρα ανανέωσης του προγράμματος UltraCare βασίζονται στην
ηλικία του κατόχου του προγράμματος και κάθε εξαρτώμενου μέλους