Οδηγός προγραμμάτων
19
από έναν αυστηρό κώδικα ασφαλείας, στον οποίο υποκείμεθα εμείς
και οποιοιδήποτε τρίτοι εργάζονται για λογαριασμό μας, και θα
χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις εντολές μας.
Οι πληροφορίες σας μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη
απάτης και για ελεγκτικούς σκοπούς.Εάν μας χορηγήσετε ψευδείς ή
ανακριβείς πληροφορίες και υποπτευθούμε απάτη, θα το καταγράψουμε.
Μπορεί να διαβιβάσουμε τις εν λόγω πληροφορίες σε άλλους οργανισμούς
της Aetna ή αντιπροσώπους ή άλλους, όπως επιτρέπεται από το νόμο για
να πράξουν το ίδιο και να διαβιβάσουν τις πληροφορίες που διατηρούν
σχετικά με εσάς σε εμάς ώστε να πράξουμε το ίδιο.Μπορεί, επίσης, να
γνωστοποιήσουμε τις πληροφορίες σας, εάν υποχρεούμαστε να το
πράξουμε από διωκτικές αρχές ή άλλες νομικές υπηρεσίες, κρατικούς
ή δικαστικούς φορείς, ή στις ρυθμιστικές αρχές βάσει κατάλληλης
εξουσιοδότησης.
Για την αξιολόγηση των όρων της ασφαλιστικής κάλυψής σας,
συμπεριλαμβανομένων ειδικών εξαιρέσεων για ιατρικούς λόγους, ή για
τη διαχείριση των απαιτήσεων αποζημίωσης, μπορεί να συλλέξουμε
ιατρικές πληροφορίες τις οποίες ο Νόμος περί Προστασίας Δεδομένων
Προσωπικού Χαρακτήρα του Ηνωμένου Βασιλείου ορίζει ως «ευαίσθητες»
πληροφορίες.Οι ιατρικές πληροφορίες σας θα γνωστοποιηθούν
μόνο σε όσους συμμετέχουν στη θεραπεία ή τη φροντίδα σας,
συμπεριλαμβανομένου του ιατρού, ή στους αντιπροσώπους τους.
Εάν μας το ζητήσετε, θα στείλουμε τις ιατρικές πληροφορίες σας και σε
οποιοδήποτε πρόσωπο ή οργανισμό το οποίο μπορεί να είναι υπεύθυνο
για να καλύπτει τα έξοδα θεραπείας σας ή στους αντιπροσώπους τους.Οι
πληροφορίες σας μπορεί να συζητούνται με τον ασφαλιστή ή ασφαλιστικό
σας πράκτορα, εάν έχετε ζητήσει από ασφαλιστικό πράκτορα να βοηθήσει
με τη διαχείριση των απαιτήσεών σας και μας έχετε εξουσιοδοτήσει να του
χορηγήσουμε τις εν λόγω ιατρικές πληροφορίες.
Δε θα γνωστοποιούμε τις ιατρικές πληροφορίες σας σε κανένα άλλο
άτομο χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σας.Εάν θέλετε να γνωστοποιήσουμε
τις ιατρικές πληροφορίες σας σε άλλο άτομο ή συγγενή, παρακαλούμε
ενημερώστε μας.Σε εξαιρετικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και
σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες για το ιατρικό απόρρητο και τη
σχετική νομοθεσία, μπορεί να υποχρεωθούμε να γνωστοποιήσουμε τις εν
λόγω πληροφορίες σε συγγενείς, μέλη της οικογένειας ή άλλους τρίτους.
Μπορεί, κατά καιρούς, να σας παρέχουμε πληροφορίες μεθοδεμπορίας
για την Aetna, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και αυτά οποιωνδήποτε
συνδεόμενων εταιρειών οι οποίες μπορεί να σας ενδιαφέρουν.Θα σας
δοθεί η ευκαιρία να μας ενημερώσετε εάν δεν επιθυμείτε να λάβετε τις εν
λόγω πληροφορίες.
Για να μας βοηθήσετε να διασφαλίσουμε ότι οι προσωπικές πληροφορίες
σας παραμένουν ακριβείς και ενήμερες, παρακαλούμε ενημερώστε μας για
οποιεσδήποτε αλλαγές.
Έχετε το δικαίωμα να δείτε τις προσωπικές πληροφορίες που διατηρούμε
για εσάς.Μπορεί να χρεωθεί επιβάρυνση για αυτό.
Παρακαλούμε αποταθείτε γραπτώς στη διεύθυνση:
The Compliance Officer
Aetna Insurance Company Limited
Woolmead House East
TheWoolmead
Farnham
Surrey
GU9 7TT
United Kingdom.
Παράπονα
Στόχος μας είναι να σας παρέχουμε πάντα άριστη εξυπηρέτηση.Ενδέχεται,
ωστόσο, να υπάρχουν φορές που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν έχουμε
πετύχει αυτόν το στόχο.Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε αποταθείτε
στην ομάδα παραπόνων στην ακόλουθη διεύθυνση:
The Complaints Team
Aetna Global Benefits (UK) Limited
Woolmead House East
TheWoolmead
Farnham
Surrey
GU9 7TT
United Kingdom.
Τηλέφωνο: +44 (0)1252 745 910
Ηλεκτρονική διεύθυνση:
Θα επιληφθούμε του παραπόνου σας δίκαια και έγκαιρα και σύμφωνα με
το σχετικό κανονισμό.
Στόχος μας είναι να επιλύουμε το παράπονό σας μέχρι το τέλος της
επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα λήψης του.Αυτό μπορεί να
μην είναι πάντα εφικτό και στις περιπτώσεις αυτές θα βεβαιώσουμε ότι
έχουμε λάβει γνώση του παραπόνου σας εντός πέντε εργάσιμων ημερών
από την ημέρα λήψης του και θα σας ενημερώνουμε τακτικά μέχρι την
επίλυσή του.Θα έχετε την τελική απάντησή μας εντός οκτώ εβδομάδων
από τη λήψη του παραπόνου σας.
Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα επίλυσης του
παραπόνου σας, μπορείτε να το παραπέμψετε στην Υπηρεσία
Χρηματοοικονομικού Διαμεσολαβητή εντός έξι μηνών από τη λήψη της
τελικής απάντησής μας.Τα στοιχεία επικοινωνίας της είναι τα ακόλουθα:
The Financial Ombudsman Service
SouthQuayPlaza
183 MarshWall
London
E14 9SR
United Kingdom.
Κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο εντός του Ηνωμένου Βασιλείου:
0800 023 4567
Κλήσεις από κινητό τηλέφωνο εντός του Ηνωμένου Βασιλείου:
0300 123 9 123
Κλήσεις εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου: +44 20 7964 0500
Ηλεκτρονική διεύθυνση:
Διαδικτυακή τοποθεσία:www.financial-ombudsman.org.uk
Για να μας βοηθήσετε, παρακαλούμε χορηγήστε μας τον αριθμό του
προγράμματός σας και τον αριθμό της απαίτησης αποζημίωσής σας (κατά
περίπτωση) με όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με το
παράπονό σας, καθώς και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σας.
Πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες υποβολής παραπόνων
διατίθενται στη διαδικτυακή τοποθεσία μας και σε άλλα έγγραφα των
προϊόντων μας.