16
Η ομάδα Προσωπικών Συμβούλων της εταιρείας μας είναι διαθέσιμη στο +44 (0) 1892 556 274
Πώς θα διευθετηθούν οι λογαριασμοί μου για ιατροφαρμακευτική
περίθαλψη;
Το
δίκτυο των νοσοκομείων
περιλαμβάνει κατάλογο με τα
νοσοκομεία
σε όλον τον κόσμο με
τα οποία η AXA PPP International έχει συνάψει συμφωνία απευθείας διακανονισμού.
Αυτό σημαίνει ότι, εάν εσείς απαιτείτε
νοσοκομειακή περίθαλψη
και τη λάβετε σε κάποιο από
τα αναφερόμενα
νοσοκομεία
, τότε εμείς μπορούμε να διευθετήσουμε απευθείας διακανονισμό
των λογαριασμών που
πληρούν τις προϋποθέσεις
με το
νοσοκομείο
εκ μέρους σας,
σύμφωνα με τους όρους του
συμβολαίου
σας και εφόσον έχουμε εγκρίνει τη
θεραπεία
εκ των
προτέρων.
Με τον τρόπο αυτό εσείς δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε προκαταβολή κατά την εισαγωγή σας.
Οι εγκαταστάσεις που αναφέρονται ενδέχεται να αλλάζουν από καιρό σε καιρό και, επομένως,
εσείς θα πρέπει να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας πριν κανονίσετε να λάβετε οποιαδήποτε
θεραπεία
.
Εάν το
νοσοκομείο
στο οποίο εσείς πρόκειται να εισαχθείτε δεν περιλαμβάνεται στο
δίκτυο
των νοσοκομείων
, εμείς ενδέχεται να έχουμε και πάλι τη δυνατότητα να διευθετήσουμε
απευθείας τις δαπάνες σας.
Στην περίπτωση για λογαριασμών
θεραπείας εξωτερικού ασθενούς
, τα περισσότερα
νοσοκομεία
θα ζητήσουν από εσάς να πληρώσετε κατά την προσέλευση και θα σας δώσουν
απόδειξη, την οποία θα αποστείλετε στην εταιρεία μας για να σας επιστραφούν τα χρήματά σας.
Σημείωση
Βεβαιωθείτε ότι οποιεσδήποτε αποδείξεις από λογαριασμούς μας στείλετε είναι πλήρως
αναλυτικές και καθορίζουν όλα τα κόστη για τη
θεραπεία
που λάβατε. Σημειώματα πιστωτικών
καρτών ή μη αναλυτικοί λογαριασμοί δεν γίνονται δεκτά/δεκτοί.
Πότε μπορείτε να διακανονίσετε το λογαριασμό απευθείας με το νοσοκομείο
Πριν ή κατά την εισαγωγή θα πρέπει να δείξετε την κάρτα συμμετοχής και να ζητήσετε από το
νοσοκομείο
να διευθετήσει απευθείας διακανονισμό με την AXA PPP International. Το
νοσοκομείο
τότε θα στείλει όλα τα τιμολόγια σε εμάς για να πληρωθούν. Μόλις λάβουμε τους
λογαριασμούς, θα προβούμε στην απευθείας πληρωμή με το
νοσοκομείο
και θα σας στείλουμε
μια δήλωση επιβεβαιώνοντας την πληρωμή.
Εάν χρειαστείτε συνεχή
θεραπεία
, παρακαλούμε τηλεφωνήστε μας αφού θα χρειαστεί να
επιβεβαιώσουμε εάν η συνεχής
θεραπεία πληροί τους όρους
και να σας συμβουλέψουμε για
το τι θα συμβεί μετά.
Εάν έχετε πληρώσει το λογαριασμό
Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να πληρώσετε πλήρως τον λογαριασμό απευθείας. Για
να απαιτήσετε πίσω τα έξοδά σας, παρακαλούμε ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία:
Πρώτο βήμα
Οι απαιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται το συντομότερο δυνατόν και η εταιρεία μας
πρέπει να τις λάβει εντός έξι μηνών (εκτός και εάν αυτό δεν είναι εύλογα δυνατόν).
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να
αποφύγετε τις καθυστερήσεις, και εσωκλείστε όλα τα πρωτότυπα των αναλυτικών
λογαριασμών. Σας συνιστούμε να κρατήσετε ένα αντίγραφο για το αρχείο σας για
τουλάχιστον 12 μήνες.