HeatlhKeeper.unlocked - page 13

Generali Hellas
Ανώνυµος Ασφαλιστική Εταιρία
Μέλος του Οµίλου Generali εγγεγραµµένη
στο Μητρώο Ασφαλιστικών Οµίλων
Κεντρικά Γραφεία:
Ηλία Ηλιού 35-37 & Πυθέου,
11743 Αθήνα
Τηλ.: 210 80 96 400
Fax.: 210 80 96 367
Α.Φ.Μ.: 094327684
∆.Ο.Υ.: Φ.Α.Ε. Αθηνών
Α.Μ.Α.Ε.: 25081/05/Β/91/22
§
ΚΑΡΤΑ ΕΞΩΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ
Η ειδική κάρτα που χορηγεί η Εταιρία στους Ασφαλισµένους και στην οποία αναγράφεται
το ονοµατεπώνυµο, ο αριθµός ασφαλιστηρίου, τηλέφωνα επικοινωνίας και ο κωδικός
πελάτη του Ασφαλισµένου. Ο Ασφαλισµένος µε την επίδειξη της κάρτας και της
αστυνοµικής του ταυτότητας δικαιούται να κάνει χρήση των ιατρικών υπηρεσιών της
Παροχής αυτής στα Συνεργαζόµενα ∆ιαγνωστικά Κέντρα ή Νοσοκοµεία.
§
ΙΑΤΡΙΚΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ GENERALI CALL CENTER
Το Ιατρικό Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας που απαρτίζεται από εξειδικευµένο
προσωπικό, λειτουργεί συντονιστικά και συµβουλευτικά προς τον Ασφαλισµένο σε 24ωρη
βάση, 365 ηµέρες το έτος µε υποστήριξη γιατρών και νοσοκόµων σε 14 γλώσσες.
Άρθρο 2
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ
Η Εταιρία, κατά τη διάρκεια ισχύος του Ασφαλιστηρίου, παρέχει στον Ασφαλισµένο
Εξωνοσοκοµειακή Περίθαλψη (χωρίς νοσηλεία και χωρίς διανυκτέρευση) και ειδικότερα
ιατρικές επισκέψεις, διαγνωστικές εξετάσεις, ετήσιο προληπτικό έλεγχο (check - up),
ετήσιους εξειδικευµένους προληπτικούς ελέγχους, ιατρικές πράξεις, φυσικοθεραπείες.
ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
Σε περίπτωση που Ασφαλισµένος έχει ανάγκη ιατρικής βοήθειας λόγω ασθένειας ή
ατυχήµατος, µπορεί να πραγµατοποιήσει προγραµµατισµένες ιατρικές επισκέψεις
αποκλειστικά σε συνεργαζόµενους γιατρούς.
Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της κάλυψης είναι να επικοινωνήσει ο Ασφαλισµένος µε το
GENERALI CALL CENTER που θα συντονίσει τις ιατρικές επισκέψεις.
Ο αριθµός των ιατρικών επισκέψεων και το ποσό συµµετοχής του Ασφαλισµένου στο κόστος
αυτών αναγράφονται στον Πίνακα Παροχών, ανάλογα µε την ειδικότητα του γιατρού και το
συνεργαζόµενο διαγνωστικό κέντρο ή νοσοκοµείο που θα επιλεγεί από τον Ασφαλισµένο.
∆ΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Ο Ασφαλισµένος έχει την δυνατότητα, λόγω ασθένειας ή ατυχήµατος, διενέργειας
προγραµµατισµένων διαγνωστικών εξετάσεων σε συνεργαζόµενο ∆ιαγνωστικό Κέντρο ή
Νοσοκοµείο.
Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της κάλυψης είναι ο Ασφαλισµένος να:
§
επικοινωνήσει µε το GENERALI CALL CENTER που θα συντονίσει την διενέργεια των
διαγνωστικών εξετάσεων και
§
προσκοµίσει παραπεµπτικό συνεργαζόµενου γιατρού που θα δικαιολογεί τις
συγκεκριµένες διαγνωστικές εξετάσεις
Το ποσοστό συµµετοχής του Ασφαλισµένου στο κόστος των διαγνωστικών εξετάσεων και το
ανώτατο ετήσιο όριο ευθύνης της Εταιρίας αναγράφονται στον Πίνακα Παροχών. Σε περίπτωση
που ο Ασφαλισµένος εξαντλήσει το ανώτατο όριο ευθύνης για την συγκεκριµένη κάλυψη, όπως
αναγράφεται στον Πίνακα Παροχών και πρέπει να διενεργήσει διαγνωστικές εξετάσεις,
µεταβάλλεται αυτόµατα και αυξάνεται το ποσοστό συµµετοχής του στο κόστος των
διαγνωστικών εξετάσεων όπως αναγράφεται στον Πίνακα Παροχών.
ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ EΛΕΓΧΟΣ ΥΓΕΙΑΣ (CHECK-UP)
Ο Ασφαλισµένος (ενήλικας ή ανήλικος) µετά την πάροδο του πρώτου ασφαλιστικού έτους
συνεχούς ισχύος του Ασφαλιστηρίου ή µετά την πάροδο συνεχόµενων 12 µηνών από την
επαναφορά του σε ισχύ, µπορεί να διενεργήσει κάθε ασφαλιστικό έτος το παρακάτω πακέτο
προληπτικού ελέγχου υγείας (check up) χωρίς συµµετοχή.
Προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της κάλυψης είναι ο Ασφαλισµένος να επικοινωνήσει µε το
GENERALI CALL CENTER που θα συντονίσει την διενέργεια του ετήσιου προληπτικού ελέγχου.
§
Check up 1 - Γενικός Αιµατολογικός έλεγχος
1...,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 14,15,16,17,18,19
Powered by FlippingBook