48
Η ομάδα Προσωπικών Συμβούλων της εταιρείας μας είναι διαθέσιμη στο +44 (0) 1892 556 274
14
Πρόσθετες παροχές
Διαχείριση Προσωπικών Υποθέσεων
Στην ατυχή περίπτωση που είστε διαγνωστεί με μια σοβαρή ασθένεια, μπορεί να σας προσφέρει
πρόσβαση σε μια προσωπική υπηρεσία διαχείρισης υποθέσεων. Ιατροί θα αξιολογήσουν την
περίπτωση σας και ίσως μπορέσουν να σας συστήσουν μια κατάλληλη σειρά
θεραπειών
για
εσάς.
Σημείωση:
Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αυτή, οποιαδήποτε
θεραπεία
και αν λάβετε θα
υπόκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις του
συμβολαίου
, ακόμη και αν συνιστάται από τον
ιατρό
που αξιολογεί την περίπτωση σας.
Ανοικτή Γραμμή Ασφάλειας
Η 24ωρη τηλεφωνική υπηρεσία μπορεί να παρέχει στα μέλη πληροφορίες σχετικά με την
προσωπική ασφάλεια και κινδύνους πριν το ταξίδι. Εάν βρεθείτε σε δυσκολία ως αποτέλεσμα
μιας κατάστασης ασφαλείας, όπως ανταρσία ή ταραχές σε μια τοπική περιοχή, η υπηρεσία θα
μπορεί να παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και τις επιλογές που
διατίθενται σε εσάς.
Σημείωση:
Η υπηρεσία αυτή παρέχεται από μια εταιρεία διεθνούς βοήθειας διορισμένη από την
AXA PPP International.
Για να εκμεταλλευτείτε αυτήν την υπηρεσία, καλέστε στο
+44 (0) 1892 503 250
.
Οφθαλμιατρική κάλυψη
Τι είδους οφθαλμιατρική κάλυψη διατίθεται;
Εσείς έχετε τη δυνατότητα να απαιτείτε τα έξοδα για ένα τεστ όρασης το
έτος
. Το τεστ όρασης
μπορεί να διεξαχθεί από οφθαλμίατρο ή σε οποιοδήποτε κατάστημα ή αλυσίδα λιανικής
πώλησης οπτικών που παρέχει αυτή την υπηρεσία. Απλώς στείλτε μας την απόδειξη με το
όνομά σας, η οποία επιβεβαιώνει τη διεξαγωγή του τεστ όρασης και η εταιρεία μας θα
αποστείλει σε εσάς την παροχή.
Επίσης, εμείς θα καταβάλλουμε τα έξοδα που πραγματοποιήσατε για αμοιβή του οπτικού που
συνταγογράφησε γυαλιά ή φακούς επαφής, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στον
πίνακα
παροχών
. Αυτή η παροχή δεν καλύπτει τους φακούς επαφής, τα τσεκάπ των φακών ή τα
διαλύματα, τα μη συνταγογραφημένα γυαλιά, τις επισκευές γυαλιών, τους νέους σκελετούς, την
αντικατάσταση των γυαλιών μετά από τυχαία ζημιά ή τα μη συνταγογραφημένα είδη που εσείς
αγοράζετε στο πλαίσιο του προγράμματος οφθαλμιατρικής φροντίδας. Εάν εσείς αγοράσετε
κάποια είδη στο πλαίσιο του
συμβολαίου
οφθαλμιατρικής φροντίδας και θέλετε να υποβάλετε
απαίτηση σύμφωνα με το συμβόλαιό σας, εσείς πρέπει να ζητήσετε από τον οπτικό σας να
εκδώσει απόδειξη, η οποία θα αναγράφει το κόστος όλων των ειδών που εσείς αγοράσατε
σύμφωνα με το συμβόλαιο οφθαλμιατρικής φροντίδας.